Spoločnosť AVON Cosmetics podporí hlavné produktové novinky masívnou mediálnou kampaňou

AVON predstaví v priebehu januára a februára dve hlavné produktové novinky tohto štvrťroku: rúž Ultra Color Absolute a vôňu AVON Femme. Uvedenie oboch noviniek bude podporené masívnou mediálnou kampaňou a prezentačnými akciami v teréne.

Rúž Ultra Color Absolute, ktorý kombinuje klasický rúž a balzam na pery, bude uvedený na trh 23. januára v spolupráci s herečkou Táňou Pauhofovou, ktorá je tvárou dekoratívnej kozmetiky AVONu od roku 2013. Tlačová reklama s logom ocenenia Superbrands, ktoré AVON získal v tom istom roku, sa objaví v popredných slovenských magazínoch. Súčasťou podpory sú tiež advertoriály, PR články a špeciálne projekty. AVON v komunikácii využíva aj svoju oficiálnu vizážistku Markétu Feigel.

Uvedenie rúžu sa bude propagovať aj digitálnymi aktivitami. Používatelia Facebooku sa môžu tešiť na novú aplikáciu, v ktorej si budú môcť vytvoriť prianie, napísať do neho prostredníctvom nového rúžu odkaz a poslať ho svojmu priateľovi. Naprieč internetom pobeží displejová kampaň. V rámci tejto kampane AVON prvýkrát vyskúša novú technológiu RTB – nakupovanie reklamy v reálnom čase.

Vo februári AVON opäť zamieri na televízne obrazovky, a to s kampaňou na novú dámsku vôňu AVON Femme, ktorá sa objaví v televízii Markíza a Doma. O slovenský dabing sa tradične postarala herečka Henrieta Mičkovicová, ktorá je ambasádorkou projektu AVON proti rakovine prsníka od roku 2002. V televíznej reklame AVONu sa prvýkrát objavuje odkaz na Facebook. Okrem toho je pripravená tlačová kampaň s logom Superbrands v popredných magazínoch pre ženy, advertoriáloch, PR článkoch a ďalších špeciálnych projektoch.

Digitálne aktivity vône AVON Femme prebehnú predovšetkým vo forme displejovej reklamy a reklamy vo vyhľadávačoch. V súčasnej dobe digitálny tím AVONu pripravuje novú webovú aplikáciu, ktorá užívateľom pomôže s výberom vhodného parfumu.

Spoločnosť AVON komunikuje nové produkty aj na svojom webe www.avon.sk, kde na sklonku uplynulého roka spustila novú online predajnú platformu.
AVON tiež posilní uvedenie nových produktov na prezentačných akciách, ktoré prebehnú v slovenských mestách pri príležitosti Dňa žien. V rámci desiatok akcií v rámci celého Slovenska AVON Ladies a AVON Gentlemeni obdarujú darčekmi celkovo 8 000 žien.

Za kreativitou oboch kampaní stojí agentúra Badger & Winters, adaptáciu mala na starosti agentúra TAG Worldwide. Mediálne plánovanie zabezpečila Starmedia. PR podporu AVON pripravil interne v spolupráci s agentúrou Neopublic Porter Noveli.

Related Post