Viac ako SEO a PPC

Mnoho agentúr poskytujúcich internetovú reklamu poskytuje iba základné nastavenia stránky, on-page a of-page optimalizáciu. Marketing na internete však je omnoho viac ako optimalizácia pre vyhľadávače či ppc reklamy. Je však pravda, že pre internetový marketing predstavujú spomínané dve časti základ. Existujú však nástroje, ktoré web, dizajn, a najmä správanie používateľov po tom, ako na na stránku dostanú snímajú. Vďaka pozorovaniu myši, prehľadnosti katalógov, klikateľnosti na jednotlivé záložky vie každá väčšia stránka zanalyzovať najčastejšie záložky, ktoré sú otvárané. Na základe toho vie, či ostatné netreba premenovať, alebo do tých najnavštevovanejších netreba doplniť text. Následnosť krokov vie povedať čo robí používateľ ktorý príde po prvýkrat na portál, nakoľko používa vyhľadávanie a nakoľko oceňuje automatické dopĺňanie. Zaujímavou je aj mapa, ktorá hovorí o tom, kde sa sústreďuje pozornosť užívateľa. Na základe toho vie majiteľ portálu nastaviť na tomto mieste cenu za zobrazenie. Zaujímavosťou je, že inak sa chovajú používatelia, ktorí prídu z organického vyhľadávania, inak používatelia pre ktorých je prvoradý internetová reklama. Väčšinou internetová reklama dovedie ľudí, ktorý sa zaujímajú o cenu produktu, organické vyhľadávanie skôr ľudí, ktorí chcú vedieť viac o produkte ci službe.

Related Post