Prečo publikovať PR články?

PR články sú vlastne propagačné články, ktoré majú informovať čitateľa o vašom produkte, službe alebo len web stránke. PR článok sa teda čitateľ o vás môže dozvedieť. PR články však slúžia aj pre vyhľadávače, ktoré sa vďaka nim dozvedia o vašej web stránke. Web stránke sa tak zlepšia pozície vo vyhľadávači. Publikácia tlačových správ je súčasťou SEO optimalizácie. Ide o proces pri, ktorom sa zlepšujú pozície vo výsledkoch vyhľadávania.

Ako napísať PR článok?

Pr článok musí byť pre čitateľa prínosný a zaujímavý. Pokiaľ publikujete tlačovú správu za cieľom zlepšiť pozície vo vyhľadávači, pr článok musí obsahovať spätný odkaz na vašu web stránku.

Spätný odkaz musí byť prepojený takzvaným anchore textom. Ide o viditeľnú časť odkazu, na ktorú sa kliká. Kedysi platilo, že ako anchore text sa uvádzalo kľúčové slovo, na ktoré ste sa chceli sústrediť. Dnes už táto technika neplatí. Anchore text treba striedať a využívať viac spôsobov, aby to vyzeralo čo najviac prirodzene.

Aké typy anchore textov poznáme:

  1. Brandový – obsahuje názov firmy respektíve značku.
  2. Holý – obsahuje adresu, na ktorú odkaz odkazuje.
  3. Pútací – obsahuje slovo s výzvou na kliknutie napr. kliknite tu
  4. Rozvinuté kľúčové slovo – Anchore text obsahuje kľúčové slovo, ktoré je však rozvinuté ostatnými slovami a nieje v presnej zhode.

Kam publikovať PR články?

Tlačové správy treba publikovať v tematicky relevantných magazínoch a weboch k vašej web stránke. Teda ak podnikáte v stavebníctve a chcete propagovať vašu web stránku, budete pr články publikovať v magazínoch o bývaní, stavbe alebo záhrade. Veľmi záleží aj na kvalite daného magazínu.

V našom magazíne Freshky.eu publikujeme pr články za poplatok 20 € / jeden pr článok. Kvalitné a zaujímavé pr články publikujeme zadarmo. Freshky.eu je magazín zameriavajúci sa na zaujímavosti, hudbu, cestovanie, históriu, bývanie, módu, šport a zábavu.

Viac info na http://www.freshky.eu/reklama2/

Related Post