Pár slov o PPC kampaniach

PPC kampane môžeme rozdeliť do troch skupín.

  • Brandové kampane na budovanie značky
  • Kampane pre zvyšovanie návštevnosti
  • Výkonové kampane

Predtým než začnete s ktoroukoľvek z týchto kampaní musíte sa poriadne pripraviť. Ak totiž začnete realizáciu len tak na slepo konkurencia vás pohltí. To znamená, že musíte vedieť:

  • ktoré kľúčové slová sú najvyťaženejšie,
  • aká je najvyššia cena za kľúčové slovo,
  • ktoré kľúčové slová budete ignorovať a prečo,
  • koľko budete mať konkurentov.

Existujú rôzne systémy pre prácu s reklamou na internete, ktoré sa líšia hlavne zásahom. My si podrobne predstavíme systém Google Adwords. Nechceme aby táto práca pôsobila ako reklama pre spoločnosť Google, ale práve tento vyhľadávač je na Slovensku suverénne najvyužívanejší a rovnako tak aj jeho služby. Existujú samozrejme aj iné systémy napríklad je to Yahoo! Search Marketing, Microsoft adCenter a z českých najznámejší Seznam Sklik a Etarged.

Viac o online marketingu dozviete na mojom blogu Frederik Buza.

Related Post