METRO na sviatky predajne nezatvára

Ak vás na Veľký piatok v komore prekvapí nedostatok sviatočných zásob, alebo budú mať vaši hostia počas Veľkonočného pondelka väčší apetít, ako ste čakali, nemusíte sa báť. Predajne veľkoobchodu METRO Cash & Carry budú aj počas sviatočných dní otvorené štandardne, teda od 8.00 do 22.00 hod. počas celej Veľkej noci. Tešíme sa na vašu návštevu!

Viac info nájdete na http://www.metro.sk/public/Uvod/Predajne.

* * * * * *
Pre viac informácií, prosím, kontaktujte:
 Soňa Mihalčínová – Media & Communication Consulting, spol. s r. o.
E-mail: sona.mihalcinova@mcc.sk, Tel. č.: +421 2 53 41 00 85, +421 905 869 213

* * * * * *

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 750 veľkoobchodnými centrami typu cash&carry. Zamestnáva viac ako 120-tisíc ľudí a vo finančnom roku 2012/2013 dosiahlo tržby vo výške približne 31 miliárd eur (pro forma prepočet). METRO Cash & Carry je predajná divízia METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkooobchodných spoločností. Vo finančnom roku 2012/2013 dosiahla skupina tržby vo výške približne 66 miliárd eur. Celkovo má viac ako 265-tisíc zamestnancov a prevádzkuje približne 2 200 predajných centier v 32 krajinách. Výkonnosť celej skupiny je založená na sile jej jednotlivých obchodných divízií, ktoré pôsobia nezávisle v rámci ich trhového segmentu: METRO/Makro Cash & Carry – medzinárodný líder v oblasti samoobslužných veľkoobchodných predajní, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – európska jednotka v oblasti maloobchodov so spotrebnou elektronikou, a obchodné domy Galeria Kaufhof. Viac informácií nájdete na www.metrogroup.de.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7 500 m². Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.

Related Post