Začínate podnikať, máte obmedzený rozpočet na start-up a každý výdavok chápete ako výdavok a nie ako investíciu. Je to prirodzené, pretože ak dáme peniaze do niečoho čo nevyjde, prídeme o ne a možno aj o dobré meno. Ako teda správne budovať meno a značku? V prvom rade je to veľmi diskutabilné a od projektu rozličné. Zapamätajte si, že nikdy nie je iba jedna cesta. Ako prvé by ste si mali ale vždy zvoliť obchodné meno, meno značky. To chce od nás aj legislatíva, takže sa tomu nevyhneme. Potom ide o značku a stým sa spája logo a logotyp, istej firemnej identity. Pri produktoch možno tvar koláča, obalový design, web design, tlačovina a podobne, Jednoducho aj cez takéto malé čiastočky si budujete reputáciu. Web design je o farbách, o štruktúre, o dizajne stránky, zvolení správneho motívu a obrazového podkladu. Ako sme naznačili, ide o firemnú identitu. To znamená, že súčasťou je rovnaká farba používaná na autách, logo používané na označení budovy, papiera, perách. Nehovoriac o webovej prezentácii, vizitkách a mnoho iných reklamných predmetov. Vždy majte na pamäti, že identitu síce zmeniť môžete ale je dôležité, aby bola jednotná, opakovateľná a zapamätateľná. Budovanie značky znamená bodovanie pozitívneho vnímania. Ľudia v obchodoch hľadajú to, s čím sa im spája pozitívna skúsenosť.

Related Post