• Čo získam?
  • Reklamný článok zadarmo s možnosťou troch odkazov!
Pridaj článok zadarmo

Čo robiť a nerobiť pri darovaní firemného darčeku alebo reklamného predmetu

03/01/12 Tags: 3d reklama, darčekové predmety, reklamná agentúra, reklamné perá, reklamné predmety, reklamné tričká

Je niekoľko vecí, ktoré treba zvážiť, keď plánujete kúpiť firemný darček alebo reklamný predmet. Bežné otázky ako „čo by sme mali kúpiť, koľko by sme mali minúť a kedy to dať“ vás určite napadnú. Odovzdanie darčeku môže byť v obchodnom svete aj pri tom najlepšom úmysle dvojsečnou zbraňou. Ak to však spravíte dobre, ukážete klientom, že si ich skutočne ceníte alebo povzbudíte morálku, lojalitu a tímovosťsvojich zamestnancov. Ak výber firemného darčeka podceníte, môže vám to poškodiť reputáciu, podnikanie alebo vyjdete z toho ako blázon. Existuje niekoľko jednoduchých rád, ktoré by mal dodržať každý, kto chce darovaťfiremné darčeky a reklamné predmety.

Určite si cieľ

Najvhodnejší a najčastejší čas na firemný darček je vianočná sezóna. Takže zvyčajným cieľom je “dať vianočný darček”. Ale toto nemusí byť jediné vhodné obdobie. Napríklad, mohli by ste poďakovať lojálnemu zákazníkovi za pretrvávajúcu spoluprácu alebo začať motivačný program, súťaž alebo akciu pre zamestnancov na zvýšenie predaja. Výber správneho cieľa vám pomôže zúžiť výber darčeka a zabezpečiť tak niečo, čo skutočne odráža vaše zámery.

Vypracujte zoznam príjemcov

Správny darček vám pomôže vybrať aj vypracovaný zoznam príjemcov. Klienti a zákazníci by nemali dostať rovnaký typ darčeka, ktorý by ste dali zamestnancovi. Napríklad ušitá bavlnená bunda je výborný darček pre zamestnanca, pretože utužuje tímového ducha. Odporúčame, aby ste si pred odovzdaním firemného darčeka overili u firmy vášho klienta, či je vôbec prebratie darčeka u nich povolené.

Nedarujte osobné darčeky

Osobné darčeky sú vhodné pre rodinu a priateľov, ale nikdy nie pre obchodnúsféru. Firemné darčeky by mali byť vkusné, profesionálne a funkčné. Každý zákazník a zamestnanec má inú predstavu o tom, čo je a nie je vhodné. Ak vyberiete darček, ktorý je neutrálny, vyhnete sa tak pohoršeniu, ktoré by mohlo viesť k strate lojality klienta alebo zamestnanca.

Neignorujte rozpočet

Pri výbere firemného darčeka je extrémne dôležité, aby ste brali ohľad na rozpočet. Príliš drahý dar vám dá nielen červenú, ale môže byť príjemcom pochopený ako úplatok. Na druhej strane, znížením výdavkov budete pôsobiť  lacno a neprofesionálne.

Buďte jedineční

Je jednoduché ísť a kúpiť populárny, trendový reklamný predmet a použiť ho ako firemný darček. Ale čo ste tým dosiahli a čo sa stane nasledujúci rok? Vynikajte nad ostatnými a ponúknite niečo iné. Existuje niekoľko jedinečných firemných darčekov, ktoré môžete označiť svojim logom. Budú si vás nimi pamätať dlho potom, ako sa trendy zmenia, zanecháte viac ako len dobrý dojem.

Nečakajte do poslednej minúty

Tak ako vo všetkom, plánovanie vopred je kľúčové. Čakanie do poslednej minúty môže spôsobiť zhon, v ktorom nemusíte vybrať vhodný darček. Premyslite si, čo chcete dať. Urobte si prieskum medzi najnovšími darčekmi a vyzistite si ceny. Včasné plánovanie vám tiež umožní ísť podľa tohto návodu a váš firemný darček bude všetkými ocenený.

Pre inšpiráciu navštívte našu stránku www.reklamnepredmety-eshop.sk alebo www.onestepahead.sk

Viac článkov tohto autora. >

Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /www/doc/www.napis.sk/www/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1273