• Čo získam?
  • Reklamný článok zadarmo s možnosťou troch odkazov!
Pridaj článok zadarmo

Trendom je aktívna dovolenka v kúpeľoch

18/01/14 Tags: jurkovic, kupelny pobyt, Luhacovice, morava, regionalne centrum, wellness

Kúpele Luhačovice (Lázně Luhačovice), a.s., a Liečebné kúpele Jáchymov (Léčebné lázně Jáchymov), a.s., ktoré spolu tvoria najväčšiu kúpeľnú skupinu v Českej republike SPA & WELLNESS NATUR RESORTS, po roku opäť uspeli v súťaži Veľká cena cestovného ruchu 2013/2014, keď získali prvé dve miesta v kategórii najlepší kúpeľný a wellness balíček.
Súťaž je vyhlasovaná vydavateľstvom C.O.T. media a Veletrhy Brno, v rámci veľtrhov GO a Regiontour. Cieľom súťaže je zviditeľnenie výnimočných a vysoko kvalitných činov v oblasti cestovného ruchu a upozornenie na atraktívne novinky. Tým súťaž prispieva k skvalitňovaniu služieb v cestovnom ruchu. Ide o prestížne ocenenie, okrem iného, aj vďaka vysokému kreditu usporiadateľov. Porotu tvoria zástupcovia inštitúcií činných v cestovnom ruchu, členovia akademickej obce, zástupcovia profesijných asociácií, odborníci na reklamu a marketing, či špecialisti na problematiku rozvoja cestovného ruchu v regiónoch, napr. ACK, AČCKA, SLL ČR, CzechTourism, Veletrhy Brno, C.O.T. a ďalší. Súťažilo sa v kategóriách najlepší turistický produkt, najlepšia jednotná kampaň, najlepší turistický portál, najlepšia cestovná kancelária, najlepší kúpeľný a wellness balíček a najlepší golfový balíček. Hodnotená bola stovka prihlášok, o pätinu viac než vlani.

Cenu za víťazný produkt s názvom „Aktívna dovolenka v Luhačoviciach“ pre Kúpele Luhačovice, a.s., prevzal na slávnostnom vyhlásení 16. 1. 2014 v Brne výkonný riaditeľ akciovej spoločnosti Ing. Jiří Dědek, MBA.
„Ako už názov napovedá, víťazný produkt si kladie za cieľ ponúknuť spojenie kúpeľného relaxačného programu, so športovými a kultúrnymi aktivitami, doplnené o poznávanie okolia. Produkt bude prínosný nielen pre našu spoločnosť, ale i pre rad ďalších subjektov cestovného ruchu zo Zlínského kraja,“ povedal J. Dědek. „Program iste osloví turistov, cyklistov, alebo milovníkov vážnej hudby a divadla. Všetkým majú Luhačovice čo ponúknuť. Každý hosť našej spoločnosti tiež dostane ako bonus našu klientsku kartu, s ktorou môže čerpať zľavy nielen v našich zariadeniach, ale aj v mnohých miestnych obchodoch alebo galérii,“ dodal J. Dědek.

Striebornú priečku obsadil produkt „Krušné hory aktívne – na bicykli, na lyžiach i pešo“. Ocenenie prevzala obchodná riaditeľka Liečebných kúpeľov Jáchymov, a.s. Ing. Jana Vaňková. Aj u druhého najlepšie hodnoteného produktu porota ocenila prepojenie kúpeľných služieb s aktívnou dovolenkou.
„Skutočnosť, že po roku Luhačovice i Jáchymov získali hlavné ocenenie v tejto súťaži, svedčí o tom, že sa nám darí výmena skúseností a vzájomné prepojenie našich obchodných aktivít v rámci skupiny,“ konštatoval na záver generálny riaditeľ oboch spoločností MUDr. Eduard Bláha.

Viac článkov tohto autora. >

Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /www/doc/www.napis.sk/www/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1273